Butlletí d’Actualitat Jurídica i Sindical, núm. 87 (març del 2024)

Servei d’informació i documentació jurídica

Publiquem un nou Butlletí d’Actualitat Jurídica i Sindical.

Aquest número és un monogràfic del Dia Internacional de la Dona Treballadora.

A la Secció Estudis Jurídics Sindicals incloem l’informe El temps de les dones, d’Irene Galí, presentat en el marc de la commemoració del 8 de Març; dades i informe sobre la bretxa salarial de gènere; la guia per a l’elaboració, implementació i avaluació de plans d’igualtat en empreses sense representació sindical; el full informatiu sobre riscos laborals per exposició a agents endocrins des d’una perspectiva de gènere, o el protocol de la FSC per a l’erradicació de l’assetjament sexual i per raó de sexe.

La secció Jurisprudència recull tres sentències: empara de de treballadora embarassada i acomiadament nul (TC); incapacitat permanent de dona que pateix la síndrome postcovid (JS); reducció de jornada per guarda legal i discriminació per raó de sexe (TSJ).

Finalment, la secció Enllaços inclou el nou número de la revista Treballadora. També el recent informe presentat pel Ministeri d’Igualtat sobre els costos de la violència de gènere i de la violència sexual contra les dones a Espanya.

Et convidem a fer-nos arribar suggeriments i comentaris, així com a sol·licitar altes per rebre el Butlletí a l’adreça electrònica següent: [email protected]t

Seguiu-nos a les xarxes socials!

Twitter: @FundCipriGarcia

Facebook: www.facebook.com/fundacio.ciprianogarcia