30 anys de Fundació

CCOO de Catalunya
Via Laietana, 16
08003 Barcelona

CCOO de Catalunya i la Fundació Cipriano García celebren el Dia de la Fundació, que coincideix amb la data del naixement del sindicat a Catalunya i la creació de la Fundació, que aquest any fa el seu 30è aniversari. Durant l’acte, Dolors Llobet, secretària d’Estudis, Cultura i Memòria de CCOO de Catalunya presentarà la nova etapa de la Fundació, i Alfons Labrador, president de la Fundació, farà balanç dels 30 anys de l’entitat i explicarà els reptes de present i futur.

Finalment es farà la presentació i debat sobre el llibre Los sindicatos y el nuevo contrato social amb Unai Sordo, secretari general de CCOO i autor del llibre, Sara Moreno, sociòloga de la UAB i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, conduït per Marc Andreu, director de la Fundació Cipriano García.

La cloenda comptarà amb actuació de la coral Roig Encès.