El catàleg unificat de les Biblioteques de CCOO de Catalunya: una eina per accedir a un ric fons documental

CCOO de Catalunya disposa d’un ampli fons documental. Ara és més fàcil l’accés lliure a aquest ric patrimoni mitjançant el nou catàleg unificat de les Biblioteques de CCOO de Catalunya.

Aquest catàleg informa de tota la documentació gestionada o que conforma el fons de la biblioteca de l’Arxiu Històric i el del Centre d’Estudis i Recerca Sindicals (CERES). Són més de 21.000 llibres, 4.200 publicacions periòdiques, 3.500 cartells i 15.000 articles de revistes especialitzades. El nostre fons documental comprèn matèries com les Comissions Obreres, la història, el sindicalisme, el dret, les ciències socials, la salut laboral, el medi ambient, etc.

El catàleg facilita l’accés al fons disponible a les biblioteques mitjançant un formulari de cerca simple i un de cerca avançada. Emprant-los, es localitzen documents a partir de múltiples criteris de recerca (autoria, títol del document, any de publicació, editor, ISBN, etc.) i filtres.

La documentació es pot consultar a les Biblioteques de CCOO de Catalunya (Barcelona, Via Laietana 16, 6a planta). El fons també inclou una extensa col·lecció de documents en format electrònic a la qual es pot accedir directament des del mateix catàleg: publicacions pròpies del sindicat, cartells, revistes especialitzades i articles de revistes d’accés obert, etc.

El catàleg unificat de les biblioteques s’actualitza periòdicament i es complementa amb l’elaboració d’un Butlletí de les Biblioteques de CCOO de Catalunya que presenta, de manera periòdica i en format electrònic, una selecció de les novetats incorporades a les nostres biblioteques.

Et convidem a conèixer i emprar aquesta nova eina. Ens pots fer arribar consultes, suggeriments i comentaris a les adreces de correu electrònic [email protected] i [email protected].

Accés al catàleg

Manual de funcionament