‘Butlletí d’actualitat jurídica i sindical’, núm. 62 (novembre del 2020)

Aquest butlletí presenta comentaris de sentències destacades gestionades pel GTJ de CCOO de Catalunya, articles sobre eleccions sindicals, el recull legislatiu cronològic sobre la COVID-19, guies o articles a blogs jurídics

Butlletí 62

La secció Activitat del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO de Catalunya l’encapçalen els comentaris elaborats per Jonathan Gallego a la sentència del TSJ de Catalunya sobre clàusula limitadora de contractació temporal al conveni de supermercats, i de la sentència del JS sobre l’efecte dissuasiu de les indemnitzacions per acomiadament improcedent. S’hi afegeix un comentari de la sentència del JS sobre acomiadament tàcit, elaborat per Jesús Martínez.

La secció d’eleccions sindicals analitza la compensació de les candidatures electorals. La secció estudis jurídics i sindicals inclou el recull legislatiu cronològic sobre la COVID-19, la guia de CCOO sobre la nova legislació d’equitat salarial entre dones i homes i sobre plans d’igualtat, la jornada organitzada per l’FSC d’anàlisi de la sentència europea sobre la contractació temporal a les administracions públiques, o comentaris sobre els drets col·lectius dels treballadors i les treballadores a distància.

Tanca el Butlletí la secció enllaços, que destaca el repertori d’articles publicats per Eduardo Rojo al seu blog sobre relacions laborals a l’economia de les plataformes.

Et convidem a fer-nos arribar suggeriments i comentaris, així com a sol·licitar altes per rebre el Butlletí a l’adreça de correu electrònic: [email protected]

Seguiu-nos a les xarxes socials!

Twitter: @FundCipriGarcia

Facebook: www.facebook.com/fundacio.ciprianogarcia

Números anteriors

Butlletí núm. 61 (octubre del 2020)