Homenatge anual a les Brigades Internacionals

En commemoració del 82è aniversari del seu comiat de Barcelona

El proper dissabte dia 24 d’octubre, a les 11 h, és el dia del homenatge anual a les Brigades Internacionals, en que participarà la Fundació Cipriano Garcia – CCOO de Catalunya. La situació d’emergència sanitària d’enguany no ens permet celebrar l’homenatge tal com ho acostumem a fer i com ens hauria agradat de seguir-ho fent.

– Salutació de l’Associació d’Amics de les Brigades Internacionals i de les institucions.
– Lectura de les paraules de Pasionaria de comiat als brigadistes.
– Intervenció del professor universitari Ramon Naya sobre la problemàtica de les llengües en les Brigades Internacionals.
– Ofrena floral única.

Aquest 2020 es farà, en un format molt restringit, davant del monument dedicat a la Brigada Lincoln a la Rambla del Carmel i es podrà veure a posteriori a les xarxes socials. A partir del següent dilluns dia 26 podeu entrar a la Web del Memorial Democràtic i trobareu la gravació feta de l’acte d’homenatge. Les places per assistir de forma presencial són 50, qui vulgui assistir-hi caldrà envií prèviament un correu a l’adreça creada amb aquesta única funció:
[email protected]

Feu-hi constar el vostre numero de mòbil per si calgués contactar a posteriori, aquestes dades seran esborrades passat un mes.

El període d’inscripció és tancarà, el dijous dia 22 a les 24:00.

Rambla del Carmel / Agudells
Metro: L5 El Carmel (sortida plaça Pastrana)
Bus: 19, 102, 119, H2, V21 i V23