CCOO de Catalunya lamenta la mort del dibuixant Juste de Nin, que va col·laborar amb el sindicat en la dècada dels 70

CCOO de Catalunya lamenta la mort del dibuixant i creador de moda, Juste de Nin, a l’edat de 75 anys. Juste de Nin va col·laborar amb CCOO de Catalunya amb els seus dibuixos des del 1973 a la publicació Luchas Obreras i posteriorment a la nostra històrica revista Lluita Obrera, fins a principis dels anys 80. I ho va fer amb els pseudònims de El Zurdo primer, i L’Esquerrà després. Els seus dibuixos formen part de la història gràfica i visual de la nostra organització.

Amb motiu del 50è aniversari del sindicat, l’any 2014, hi va participar lliurant-nos un dibuix original per  a l’ocasió.