Butlletí d’Actualitat Jurídica i Sindical del CERES i del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO Catalunya (núm. 60)

Servei d’informació i documentació jurídica

Butlletí 60

El Butlletí d’aquest mes és un monogràfic dedicat al 8 de Març, Dia Internacional de les Dones.

La secció Activitat del Gabinet Jurídic inclou sentències i comentaris que aborden la conciliació de la vida personal, familiar i laboral, i el teletreball.

La secció laudes d’eleccions sindicals presenta un comentari sobre la situació d’excedència per maternitat davant de processos d’eleccions sindicals.

La secció estudis jurídics i sindicals s’encapçala amb els informes sobre les condicions de vida i de treball de les dones i sobre bretxa salarial de gènere, elaborats per la Secretaria de Dones i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya i la Secretaría Confederal de Mujeres e Igualdad. Afegim l’important acord a Pronovias sobre equiparació del permís de naixement entre mares i progenitors, els vídeos de l’Assemblea de Dones de CCOO de Catalunya, una ressenya sobre el nou llibre de Hilda I. Arbonés sobre assetjament sexual, els recursos elaborats per CCOO de Catalunya sobre el registre salarial o la protecció a la maternitat i la lactància, etc.

La secció jurisprudència
inclou un comentari d’Eduardo Rojo al seu blog sobre una sentència del Tribunal Suprem (cas SOVI i aplicació de la perspectiva de gènere.

A la secció enllaços hem afegit el nou número de la revista digital del Centro 8 de Marzo (Fundación 1º de Mayo).

El Butlletí a Facebook

Darrers butlletins jurídics publicats