Butlletí Treball, Economia i Societat (Gener de 2020)

Amb un dossier monogràfic sobre Transició Justa

Et presentem una nova edició del Butlletí

Butlletí núm. 6

Inclou:

Editorial: una reflexió sobre la necessitat de garantir el treball digne en un planeta sostenible.

Dossier monogràfic: la transició ambiental justa que cal impulsar requereix una anàlisi aprofundida, capaç de comprendre multiplicitat de factors i perspectives i d’incloure debats i propostes. Així doncs, aquest dossier analitza: les propostes i les accions sindicals, l’economia circular, el canvi climàtic i les desigualtats, l’ecofemisme, l’emergència climàtica i els combustibles fòssils, les ciutats o la transició a la indústria de l’automòbil.

Aula treball i societat: conferència sobre el dret de vaga, impartida per Joaquín Pérez Rey.

Nota de conjuntura econòmica: un avançament sobre la situació econòmica el gener del 2020.

Noves realitats: aquesta secció debat sobre les noves realitats que estan transformant el panorama actual i creen espais de precarietat social i laboral.

Treball de postgrau: la clase trabajadora del siglo XXI: modelos de representación y participación sindical.

– Hemeroteca: consulta la col·lecció completa dels butlletins Treball, Economia i Societat.