Butlletí d’Actualitat Jurídica i Sindical del CERES i del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO Catalunya (núm. 55)

Servei d’Informació i Documentació Jurídica

Butlletí 55

Inclou les seccions: Activitat del Gabinet Jurídic, Estudis jurídics i sindicals, Jurisprudència i Enllaços.

La primera secció presenta un comentari de sentència sobre acomiadament d’una treballadora embarassada que prèviament havia denunciat assetjament sexual a l’empresa.

La segona secció aborda l’aplicació del salari mínim interprofessional i el centenari de l’OIT. També inclou una ressenya del darrer llibre de Consuelo Chacartegui sobre negociació col·lectiva i sostenibilitat mediambiental (Ed. Bomarzo). Es fa ressò de les ponències presentades en jornades jurídiques i d’un informe sobre la cadena de subministrament de El Corte Inglés a Turquia.

La secció Jurisprudència tracta de la recent sentència del TC sobre la fixació del període de cotització per al càlcul de la jubilació de persones treballadores a temps parcial i del cas Deliveroo a València, entre d’altres.

A la secció Enllaços hi hem afegit el nou mapa de la negociació col·lectiva publicat pel Consell de Relacions Laborals de Catalunya.

Et convidem a fer-nos arribar suggeriments i comentaris, així com a sol·licitar altes per rebre el Butlletí a l’adreça de correu electrònic: [email protected]