75è aniversari de l’alliberament de París

Homenatge a les persones que hi van participar i, en especial, a Lluís Martí Bielsa

Amb motiu del 75è aniversari de l’alliberament de París, que va tenir lloc entre el 19 i el 25 d’agost del 1944, el Memorial Democràtic ha organitzat aquest homenatge per tal de recordar aquests fets històrics.

L’acte tindrà lloc dimarts, 18 de juny, a les 19 h al Palau Centelles (baixada de Sant Miquel, 8, de Barcelona).

Hi participaran Javier Tébar, historiador i professor associat del Departament d’Història Contemporània i Món Actual de la Universitat de Barcelona; Carles Vallejo, president de l’Associació Catalana d’Expresos Polítics del Franquisme, i Cinta González, membre de l’Amical de les Brigades Internacionals. Hi haurà l’actuació musical d’Ángel Petisme, cantautor i poeta aragonès, i de l’homenatjat, Lluís Martí Bielsa. La presentació anirà a càrrec de Jordi Font, director del Memorial Democràtic.

Cal inscripció prèvia per correu electrònic a [email protected] o bé per telèfon al 93 624 73 51 (de dilluns a divendres laborables, de 9 a 14 h).