Taula rodona “Del sindicalisme del 1917 al sindicalisme actual”‘. El Congrés de Sants

Commemoració del Centenari del Congrés de Sants 1918-2018

Ara fa cent anys, es va celebrar al barri de Sants, el Primer Congrés de la Confederació Regional del Treball de Catalunya, més conegut com el Congrés de Sants. Aquest congrés a més de permetre una coordinació més efectiva de les mobilitzacons, va suposar un punt d’inflexió en el moviment obrer català, que va reorganitzar-se de manera més eficaç a partir d’un sindicat únic.

Per commemorar aquest esdeveniment cabdal per al moviment obrer català, es realitzen un conjunt d’activitats. El divendres, 29 juny, a les 19 hores, participarem a la Taula rodona “Del sindicalisme de 1917 al sindicalisme actual”. Un debat amb representants de diversos sindicats actuals sobre la trajectòria dels sindicats únics durant aquests cent anys i el reptes del sindicalisme en l’actualitat. La taula rodona serà moderada per Mireia Buenaventura, comissària de l’exposició “El Congrés de Sants”, i per part de CCOO de Catalunya, hi participarà Juan Manuel Tapia, responsable de negociació col·lectiva. La Taula rodona tindrà lloc a la Sala d’Actes del Centre Civíc Contxeres de Sants (c. de Sants, 79).

Programa d’activitats de Fundació Salvador Seguí – Districte de Sants-Montjuïc – Ajuntament de Barcelona

Altres activitats