Itinerari: Llegats de l’esclavitud i l’abolicionisme a Barcelona

La Fundació Cipriano García i l’Observatori Europeu de Memories (EUROM) han organitzat un itinerari per remirar i conèixer alguns dels espais de Barcelona relacionats amb l’esclavisme derivat del tràfic transatlàntic i la seva abolició.

El lloc de sortida és el Monument a Joan Güell, Jardins de la Reina Victòria (Gran Via de ldes Corts Catalanes/Rambla Catalunya).I té una durada aproximada de 2 hores.

Guiarà la visita Omar Guzman

Dijous, 12 d’abril a les 16.30 h, amb col.laboració de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya  Galeria de fotografies
Diumenge 22 d’abril, a les 11 hores, amb col.laboració de l’Ateneu del Clot – Galeria de fotografies
Dissabte, 19 de maig, a les 11 hores, amb col·laboració de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya –
Dissabte, 26 de maig, a les 11 hores – Galeria de fotografies

Si esteu interessats, confirmeu la vostra assistència al correu de la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya,  [email protected].

Guia de l’itinerari