Dia Internacional en Commemoració de les Víctimes de l’Holocaust 2018

L’Observatori Europeu de Memòries (EUROM) de la Fundació Solidaritat de la UB promou dues activitats en el marc de la programació del Dia Internacional en Commemoració de les Víctimes de l’Holocaust 2018 a Barcelona, organitzada pel Comisariat de Programes de Memòria de l’Ajuntament de Barcelona:

Auschtwitz: entre la memòria i la responsabilitat.
El 24 de gener del 2018, el director del Museu i Memorial d’Auschwitz, Piotr Cywinski, farà una conferència que anirà seguida d’un debat, a les 19h, al Museu d’Història de Barcelona (MUHBA, plaça del Rei, a la sala Martí l’Humà). L’assistència és gratuïta i l’aforament és limitat.

Inscripció en línia:

Entre els dies 23 i 25 de gener, l’artista urbà Roc Blackblock col•labora amb 12 alumnes del batxillerat artístic de l’Institut Moisès Broggi de Barcelona en la realització d’un mural dedicat als deportats i deportades als camps nazi. El projecte del mural durant tres dies transformarà l’espai públic de la plaça del Rei, i es quedarà exposat a la Capella de Santa Àgata entre el 27 de gener i l’11 de febrer.