Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya: ‘El valor dels temps’

El 14 i 15 de setembre, a La Farga de l’Hospitalet

Les persones treballadores aportem al treball productiu coneixement i experiències, però també i, sobretot, temps, ja que és l’eix central sobre el qual la major part de les persones defineix la seva vida.

El temps és un bé escàs i valuós, plural. Té dimensions múltiples: com es mesura, com s’harmonitza, el seu ús racional, el significat que té per a les persones, les seves diferències de gènere, la sincronia de les demandes d’espai personal, domèstic i familiar, laboral, etc.

La societat, en el seu conjunt, evidencia la necessitat d’una nova organització dels temps de les persones i, en particular, del temps de treball, que permeti la conciliació de la vida personal i de la laboral amb vista al benestar de les persones.

Per això, l’objectiu de l’Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya és reflexionar sobre el valor dels temps socials i laborals per ajudar, d’una banda, a definir l’estratègia sindical i a elaborar propostes per als espais de negociació col·lectiva i, de l’altra, elaborar propostes de caràcter intern de l’organització per a la millora de la gestió del temps.

El programa proposa, enguany, conferències i debats des de diferents àmbits, i sessions dinàmiques a través de la realització de tallers participatius.

L’escola d’estiu s’emmarca, doncs, en un dels objectius fixats en el recent congrés del sindicat de treballar per viure en plenitud, posant al centre les persones, les seves necessitats bàsiques i el seu projecte de vida.

Feu clic per veure el programa de la 26a Escola d’estiu de CCOO de Catalunya