Pere Díez Gil. Reivindicació i compromís. 70 anys de trajectòria artística

El proper 28 de març de 2017, a les 12h., tindrà lloc l’acte d’inauguració de l’exposició: Pere Díez Gil. Reivindicació i compromís. 70 anys de trajectòria artística, organitzada per la Fundació Cipriano Garcia – CCOO de Catalunya.

Pere Díez Gil té una llarga trajectòria Professional. El seu compromís social i polític s’ha fet visible en diferents ocasions, tant participant amb una obra pròpia a la mostra de Milà el 1972, que es va organitzar per donar suport a la lluita dels treballadors i treballadores contra la dictadura franquista, com creant cartells contra la guerra de Bòsnia, per la pau i contra la invasió de d’Iraq, entre d’altres.

A l’inauguració de l’exposició hi assistirà l’artista, Pere Díez Gil, i comptarem amb la participació de Marià Hispano, perifèria poètica de CCOO de Catalunya, historiador i arxiver, i Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.

L’Exposició es troba instal·lada a l’Espai l’Assemblea, a la seu nacional de CCOO de Catalunya, Via Laietana 16, soterrani, Barcelona. Entrada lliure.

cartell

invitació