Homenatge a Salvador Seguí

88è Aniversari de l’assassinat del Noi del Sucre

CCOO de Catalunya, a través de la Fundació Cipriano García i el seu Seminari Salvador Seguí, commemora el 88è aniversari de l’assassinat del Noi del Sucre, en record d’aquesta important figura del sindicalisme català, assassinat el 10 de març de 1923.

Així el Seminari Salvador Seguí ha organitzat el dimecres 9 de març a les 10 del matí un debat sindical: “Negociació col·lectiva i qüestió nacional”, que ha comptat amb les intervencions de Ramón Górriz, secretari d’Acció Sindical de la Confederació Sindical de CCOO i Juan Manuel Tapia, secretari de Negociació Col·lectiva de CCOO de Catalunya, on han tractat sobre l’estat actual de les negociacions sobre la reforma de la negociació col·lectiva i la posició i objectius del sindicalisme confederal. Aquest debat ha tingut lloc a les sales 11-12-13 de Via Laietana, 16 (1a planta).

El dia 10 de març, a les 9.30, s’ha fet una ofrena-homenatge a l’antic carrer de la Cadena, actualment de Sant Josep Oriol, al barri del Raval de Barcelona. Hi ha intervingut Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.

Feu clic per veure:
-la invitació dels actes del 88è aniversari de l’assassinat del Noi del Sucre
-el vídeo del debat ‘Negociació col·lectiva i qüestió nacional’ (9-3-2011)
– la ponencia de Juan Manuel Tapia castellà i traducció al català
-la galeria fotogràfica del debat ‘Negociació col·lectiva i qüestió nacional’ (9-3-2011)
-la galeria fotogràfica de l’ofrena floral (10-3-2011)