Presentació del llibre 'Ruano'

Vídeos de les intervencions a la presentació del llibre 'Ruano', de Rafael Senra Biedma.

Aturats en moviment

El proper dissabte 19 d'octubre, a la Plaça Urquinaona de Barcelona, a les 12:00 l'Ateneu Memòria Popular (del qual forma part la Fundació Cipriano Garcia – CCOO de Catalunya), ha organitzat uns actes per reivindicar la senyalització de la Plaça Urquinaona com a lloc de memòria democràtica. Presentació i debat del llibre Parados en movimiento i acció teatral, Salir del Pozo.

més informació »

Butlletí d'Actualitat Jurídica i Sindical del CERES i del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO Catalunya (núm. 56)

Inclou les 3es Jornades Jurídiques de CCOO de Catalunya, laudes sobre la legimitat dels sindicats per convocar eleccions sindicals, el registre de jornada laboral, el dret a la desconnexió digital, els plans d'igualtat arran del RDL 6/2019, la sentència del TC sobre lesió d'integritat moral de treballador, la perillositat del treball de les 'kellys' o la sentència del TSJ d'Astúries sobre riders. També l'homenatge a Juan N. García-Nieto.

Recull de convenis col·lectius i documentació de negociació col·lectiva

Tots els convenis col·lectius de treball publicats el setembre del 2019 i bibliografia addicional.

més informació »

Butlletí Treball, Economia i Societat (Octubre de 2019)

Inclou un dossier sobre Fiscalitat i la nova versió interactiva de l'Eurobaròmetre Social (amb indicadors d'ocupació i qualitat de l'ocupació). També les seccions editorial (Fiscalitat i model social), nota de conjuntura, sostenibilitat (Fiscalitat i transició cap al canvi de model productiu), treball de postgrau (Causes de la mercantilització del sistema d'atenció sanitària a Catalunya) i papers del Seminari Salvador Seguí.

més informació »

Espai poètic de CCOO. Un alè poètic compromès amb la lluita de la classe treballadora, en el marc de la Festa del Treball Digne, dissabte, 5 d'octubre, a les 18 hores.

Actuació de la coral Roig Encès

Actuació de la coral Roig Encès, en el marc de la Festa del Treball Digne, dissabte, 5 d'octubre, a les 17 hores.

més informació »

Butlletí electrònic de la Biblioteca (Setembre de 2019)

Llibres, revistes, articles de revistes i documents recents disponibles a la Biblioteca del CERES

Recull de convenis col·lectius i documentació de negociació col·lectiva

Tots els convenis col·lectius de treball publicats el juliol i agost de 2019 i bibliografia addicional

Homenatge Salvador Allende

CCOO de Catalunya participa en l'acte per commemorar el 46è aniversari del cop d'estat a Xile i la mort del president Salvador Allende

més informació »

Butlletí d'Actualitat Jurídica i Sindical del CERES i del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO Catalunya (núm. 55)

Aquest Butlletí aborda l'aplicació del SMI, el centenari de l'OIT, els drets col·lectius a empreses digitals, la sentència sobre els riders de Deliveroo o la del TC sobre el càlcul de la jubilació de treballadores i treballadors a temps parcial, i molts altres continguts

més informació »

Un audiovisual de la Universitat d'Oviedo, premiat per la Working-Class Studies Association dels Estats Units

La cinta "Memòries culturals d'un passat industrial" compta amb la participación de la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya

Presentació del llibre 'RUANO'

Presentació del llibre 'RUANO', de Rafael Senra Biedma, dimarts 8 d'octubre, 18 hores.

més informació »

Comunicació, identitat, credibilitat i 'fake news'

Ponències presentades a l'Escola d'Estiu de CCOO de Catalunya.

més informació »

Festa del Treball Digne: Tot un èxit!

La Festa del Treball Digne celebrada el passat dissabte 5 d'octubre va acollir més d'un miler de persones i va ser tot un èxit.

més informació »

Acte d'homenatge de CCOO i ICV a Joan N. García-Nieto, en el 25è aniversari de la seva desaparició

El proper dilluns, 7 d'octubre, Jornada Mundial pel Treball Digne, a les 18 hores, a la seu del sindicat a Cornellà (Ctra. d'Esplugues, 68).

més informació »

'I la lluita continua. Del camp a la construcció de Catalunya'

Preestrena del documental sobre els obrers de la construcció que van lluitar pels drets sindicals, la llibertat, l'amnistia i l'Estatut d'autonomia durant el franquisme

més informació »

República. Valors republicans, valors de futur

República. Valors republicans, valors de futur, exposició del 24 de setembre al 4 d'octubre .

més informació »

CCOO organitza un acte sobre valors republicans de futur

En el marc de la Diada nacional de Catalunya d'enguany, CCOO de Catalunya ha organitzat un acte el proper dimarts, 10 de setembre, amb el títol "Valors republicans: valors de futur, feminisme i drets de ciutadania", que tindrà lloc a la sala 11 de la seu central del sindicat -Via Laietana, 16, de Barcelona-, a partir de les 11 hores.

Valors republicans: Valors de futur. Feminisme. Drets de ciutadania

Jornada de debat sobre els valors republicans que formen part del patrimoni de les Comissions Obreres des de la seva fundació. L'acte tindrà lloc el proper dimarts, 10 de setembre de 2019, a les 11 hores, a la Sala d'Actes de la seu de CCOO de Catalunya, Via laietana 16, Barcelona.