Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l'àmbit laboral 2019

Es convoca la desena edició del Premi Aurora Gómez, a la lluita feminista en l'àmbit laboral.Termini de presentació de candidatures: 15 de setembre del 2019

Diplomatura de postgrau: Anàlisi del Capitalisme i Polítiques Transformadores

La Universitat Autònoma de Barcelona i la Universitat de Barcelona ofereixen la Diplomatura de Postgrau "Anàlisi del Capitalisme i Polítiques Transformadores", la segona edició, de 30 ECTS, durada anual i modalitat presencial, que es realitzarà del 14 d'octubre al 11 de juny del curs acadèmic 2019-2020.

més informació »

Butlletí d'Actualitat Jurídica i Sindical del CERES i del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO Catalunya (núm. 55)

Aquet Butlletí aborda l'aplicació del SMI, el centenari de l'OIT, els drets col·lectius a empreses digitals, la sentència sobre els riders de Deliveroo o la del TC sobre el càlcul de la jubilació de treballadores i treballadors a temps parcial, i molts altres continguts

més informació »

Butlletí electrònic de la Biblioteca (Juliol de 2019)

Llibres, revistes, articles de revistes i documents recents disponibles a la biblioteca.

més informació »

Un audiovisual de la Universitat d'Oviedo, premiat per la Working-Class Studies Association dels Estats Units

La cinta "Memòries culturals d'un passat industrial" compta amb la participación de la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya

més informació »

Comunicació, identitat, credibilitat i 'fake news'

Ponències presentades a l'Escola d'Estiu de CCOO de Catalunya.

més informació »

Conferència: "Dir prou! Vagues de dones en la història"

Conferència: "Dir prou! Vagues de dones en la història", a càrrec de la historiadora Soledad Bengoechea

més informació »

La Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya dona suport al manifest “El compromiso de la cultura con la Agenda 2030”

La fundació subscriu la declaració i el manifest de la cultura amb l'agenda 2030, i fa una crida a una gran aliança del món de la cultura per assolir aquest objectiu.

Vídeos de les intervencions a la Universitat Progressista d'Estiu de Catalunya

En aquest enllaç al Canal UPEC podreu seguir totes les intervencions que es van fer durant aquestes jornades.

més informació »

28a Escola d'estiu de CCOO de Catalunya: "Comunicació, identitat, credibilitat i 'fake news'"

La comunicació sempre ha estat un element molt important per a CCOO, però en el món actual les 'fake news' o notícies falses s'han convertit en un element a tenir en compte que pot tergiversar la nostra capacitat d'analitzar la realitat i que hem d'aprendre a identificar.

75è aniversari de l'alliberament de París

El dimarts, 18 de juny, a les 19 h. Palau Centelles, Baixada de Sant Miquel, 8, Barcelona, tindrà lloc un homenatge a les persones que van participar fa 75 anys en l'alliberament de París i, en especial, a Lluís Martí Bielsa,

Presentació del llibre 'La noche fenomenal', de Javier Pérez Andújar

Javier Pérez Andújar presenta la seva novel·la, La noche fenomenal, el dijous, 20 de juny de 2019 a les 18 h., a l'Speakers' Corner, Espai l'Assemblea, seu de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16, soterrani, Barcelona

més informació »

Exposició a Salt: "La Maternitat d'Elna"

Del 5 al 20 de juny es podrà visitar aquesta l'exposició a l'Hospital de Santa Caterina de Salt, carrer Doctor Castany, s/n., organitzada per CCOO - Comarques gironines i la Fundació Cipriano Garcia - CCOO de Catalunya.

més informació »

XV Jornades de la UPEC, 2019: "El futur és un país estrany"

Les XV Jornades de la UPEC 2019 se celebraran el 3, 4 i 5 de juliol de 2019 a la seu de CCOO de Catalunya amb el lema "El futur és un país estrany".

Homenatge a l'historiador i amic Josep Fontana

El dia 29 de maig, a les 18 hores, a la sala 42 de la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana 16, 4a planta), la revista 'Perspectiva' (Fundació de Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya) i Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya retran un homenatge a l'historiador Josep Fontana, amb la reproducció del vídeo de la darrera entrevista, enregistrada per 'Perspectiva': “Lo único que no es lícito es resignarse”.

Inauguració de l'exposició CCOOMICS2019 - Joves i Solidàries

Acte d'inauguració de l'exposició CCOOMICS2019, vinyetes realitzades per part de l'alumnat de pràctiques de còmic, el proper dimarts 28 de maig, a les 17.30, a la Sala d'Actes de l'Escola del Treball de Barcelona (carrer del Comte d'Urgell, 187, de Barcelona).

CCOO de Catalunya ret homenatge a la balaguerina Teresa Pàmies

El Servei Lingüístic de CCOO de Catalunya ha retut homenatge a la balaguerina Teresa Pàmies portant a la seu nacional del sindicat l'exposició “Teresa Pàmies. Tot és en els llibres”. L'acte d'inauguració ha tingut lloc el 27 de maig a la tarda, a càrrec de Joan Carles Gallego, director de l'Aula de Treball, Economia i Societat de CCOO de Catalunya i company de lluita de Teresa Pàmies. L'exposició, produïda per la Institució de les Lletres Catalanes, romandrà al vestíbul de la seu nacional de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, 08003 Barcelona) fins al 14 de juny.

Cerimònia de lliurament dels Premis de poesia 2019

El passat dissabte 25 de maig es va dur a terme l'acte de lliurament dels premis de poesia 2019, promoguts per l'àmbit de Cultura de CCOO de Catalunya: el 30è Premi de Poesia Miquel Martí i Pol, en llengua catalana; el 23è Premi de Poesia José M. Valverde, en llengua castellana, i la 20a del Premi de Poesia Memorial José Lopez García.

Lliurament dels Premis de Poesia de CCOO de Catalunya 2019

El proper dissabte 25 de maig, a les 12 h, en el decurs d'una jam-session a la plaça de Víctor Balaguer de Barcelona, tindrà lloc el lliurament dels premis de poesia Miquel Martí i Pol, José M. Valverde i Memorial José López García, convocats per l'Àmbit de Cultura de CCOO de Catalunya.

més informació »

Inauguració de l'exposició 'Teresa Pàmies. Tot és en els llibres', a càrrec de Joan Carles Gallego

El proper dilluns, 27 de maig, a les 18 h, Joan Carles Gallego, director de l'Aula de Treball, Economia i Societat de CCOO de Catalunya, inaugurarà l'exposició “Teresa Pàmies. Tot és en els llibres” al vestíbul de la seu nacional de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, 08003 Barcelona). En finalitzar, hi haurà un petit piscolabis per als assistents.

més informació »

Documental 'El Pilar'. Imatges clandestines.

El proper dijous 23 de maig, a les 20 h a la sala Chomón de la Filmoteca de Catalunya (plaça Salvador Seguí, 1-9, 08001 Barcelona) tindrà lloc la projecció del documental 'El Pilar', dirigit per Esther Cases, per tal de donar a conèixer unes fonts audiovisuals que avui ja formen part del patrimoni històric col·lectiu i retre homenatge al cinema de resistència política filmat.