Fes-te amic o amiga del Cipri

Capcalera Amic Cipriano Garcia

La Fundació Cipriano García

La Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya és una entitat privada, sense ànim de lucre, creada el 1992 per la Comissió Obrera Nacional de Catalunya, i té com a finalitats:

• Realitzar i promoure activitats relacionades amb l’R+D+I, desenvolupant projectes, recerques i estudis com a activitat principal.
  • Promoure la reflexió, l’estudi, la recerca i la investigació en relació amb la cultura i els valors de transformació social que defensa la Comissió Obrera Nacional de Catalunya i els principis recollits en els seus Estatuts.
  • Recuperar, tractar, classificar, emmagatzemar, preservar i difondre el patrimoni històric documental del sindicat Comissió Obrera Nacional de Catalunya, així com documents relacionats amb la història del moviment obrer a Catalunya, especialment a partir de la dècada dels seixanta.
  • Fomentar l’ús de la llengua catalana, com a llengua pròpia de Catalunya, i l’aranès, com a llengua pròpia de la Vall d’Aran.
  • Impulsar, dissenyar i impartir accions formatives amb contingut social i sindical,  adreçades a treballadors i treballadores,  als seus representants que concorren a les candidatures de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya i als afiliats i afiliades del sindicat.

Fes-te amic o amiga del Cipri

INFORMACIÓ SOBRE PROTECCIÓ DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL

Responsable del tractament: Fundació Cipriano García. Finalitat del tractament: manteniment de la relació com a soci de la fundació conforme a les finalitats establertes en els Estatuts i reglaments de la fundació, gestió administrativa i cobrament de quotes, així com remissió d’informació electrònica sobre nous esdeveniments o activitats organitzades pel responsable, i finalitats estadístiques i històriques. Legitimació: el teu consentiment. Persones destinatàries de les dades (cessions o transferències): en cap cas no es realitzaran cessions de dades. Drets: podràs exercir els teus drets d’accés, rectificació, portabilitat, limitació del tractament, supressió i, si escau, oposició enviant un correu a [email protected].