Via Laietana 16, 7a planta - 08003 Barcelona    934812841   Fax. 934812921    ceres@ccoo.cat
format impressió |  contrast

centre d'estudis i recerca sindicals

Inici web
Cerca ràpida

Via Laietana, 16, 7a planta

Horari matins:
dl.a dv.de 9 a 14 h
Horari tardes:
dl.a dj.de 16 a 18.30 h

ceres@ccoo.cat
 biblioteca@ccoo.cat
Fax. 93 481 29 21

Monogràfic sobre Europa

Butlletí Treball, Economia i Societat (Maig 2019)

Foto Butlletí

Et presentem el quart número del Butlletí Treball, Economia i Societat, de CCOO de Catalunya.

El Parlament Europeu celebra unes eleccions transcendentals aquest mes. És per això que Europa és el fil conductor del nostre dossier monogràfic. Aquí es presenten les propostes de CCOO de Catalunya davant aquesta fita electoral i s’analitza la UE des de diverses perspectives: la social, la política, l’econòmica, la tecnològica, la migratòria, la sindical o la mediambiental.

Aquest número inclou una nova secció Aula Treball i Societat, amb la conferència impartida per Dominique Méda, a la seu de CCOO de Catalunya, sobre el futur del treball.

La secció Indicadors interactius es centra en l’evolució del pes dels salaris i la renda familiar disponible. La nota de conjuntura econòmica presenta una anàlisi actualitzada a maig de 2019.

La secció Sostenibilitat tracta de les polítiques de mitigació del canvi climàtic a la UE.

La secció Treballs del postgrau presenta el de Miquel de Toro: "Una herencia incómoda. La figura de Rosa Luxemburg en la memoria conmemorativa alemana". Els papers del Seminari Salvador Seguí exposen el balanç "CCOO de Catalunya i el procés."

Ens pots fer arribar suggeriments i comentaris, així com sol·licitar altes, modificacions o baixes del Butlletí a l'adreça de correu electrònic ceres@ccoo.cat

Números anteriors del Butlletí Treball, Economia i Societat:

Núm. 3 (abril de 2019)
Núm. 2 (novembre de 2018)
Núm. 1 (Juny de 2018)

20/05/2019