Via Laietana 16, 7a planta - 08003 Barcelona    934812841   Fax. 934812921    ceres@ccoo.cat
format impressió |  contrast

centre d'estudis i recerca sindicals

Inici web
Cerca ràpida

Via Laietana, 16, 7a planta

Horari matins:
dl.a dv.de 9 a 14 h
Horari tardes:
dl.a dj.de 16 a 18.30 h

ceres@ccoo.cat
 biblioteca@ccoo.cat
Fax. 93 481 29 21

Demà divendres, 15 de desembre, a les 10.30 hores, a la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16)

Acte "Per la dignificació del treball de la llar i les cures"

Al voltant del Dia Internacional de les Persones Migrades (18 de desembre), demà divendres, 15 de desembre, a les 10.30 hores, CCOO organitza l’acte "Per la dignificació del treball de la llar i les cures".

Tindrà lloc a la sala 11 de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, 1a planta), amb obertura a càrrec de Toni Mora, secretari de Política Territorial, Acció Social i Migracions, i Dolors Llobet, secretària d'Afiliació, Estudis i Coordinació dels Òrgans de Direcció, del sindicat.

Després (11 hores) es presentarà l’estudi “La situació de la població estrangera a Catalunya 2016. El cas de les treballadores de la llar estrangeres” per Dani Garrell, sociòleg del Centre d’Estudis i Recerca Sindicals (CERES) del sindicat i Carles Bertran, director del Centre d’Informació per a Treballadors Estrangers (CITE). A continuació (11.45 hores), taula rodona amb Aurora Huerga, secretària general de la Federació de Construcció i Serveis de CCOO de Catalunya; Blanca Hernández, d’Inspecció de Treball; Norma Véliz, de Mujeres Pa’lante; Pedro M. Moreno, d’Anem per Feina, i Alba Garcia, secretària de Dones, Diversitats i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya.

A les 13 hores hi haurà intervencions institucionals i a les 13.30 hores la cloenda, amb Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de desembre de 2017