Via Laietana 16, 7a planta - 08003 Barcelona    934812841   Fax. 934812921    ceres@ccoo.cat
 contrast

centre d'estudis i recerca sindicals

Inici web
Cerca ràpida

Via Laietana, 16, 7a planta

Horari matins:
dl.a dv.de 9 a 14 h
Horari tardes:
dl.a dj.de 16 a 18.30 h

ceres@ccoo.cat
 biblioteca@ccoo.cat
Fax. 93 481 29 21

Recull legislatiu

S'han trobat 6 lleis     Nova cerca    pàgina 1 de 1

Llei

Butlletí:   BOE
Títol:   Corrección de errores del Real Decreto-ley 28/2018, de 28 de diciembre, para la revalorización de las pensiones públicas y otras medidas urgentes en materia social, laboral y de empleo
Paraules clau:   Correcció d'errades revaloració de les pensions públiques i altres mesures urgents en matèria social, laboral i d'ocupació
Àmbits:   *

Butlletí:   DOGC
Títol:   ORDRE TSF/8/2019, de 15 de gener, de modificació de l'annex de l'Ordre BSF/130/2014, de 22 d'abril, per la qual s'estableixen els criteris per determinar la capacitat econòmica de les persones beneficiàries de les prestacions de servei no gratuïtes i de les prestacions econòmiques destinades a l'atenció a la situació de dependència que estableix la Cartera de serveis socials, i la participació en el finançament de les prestacions de servei no gratuïtes
Paraules clau:   Criteris per determinar la capacitat econòmica de les persones beneficiàries de les prestacions de servei no gratuïtes i de les prestacions econòmiques destinades a l'atenció a la situació de dependència
Àmbits:   SECRETARIA DE POLITICA TERRITORIAL, ACCIO SOCIAL, BARCELONES I MIGRACIONS ;

Data:   18-01-2019
Butlletí:   DOGC
Títol:   ORDRE VEH/6/2019, de 15 de gener, de comptabilitat de la Generalitat de Catalunya
Paraules clau:   Comptabilitat de la Generalitat de Catalunya
Àmbits:   SECRETARIA DE TREBALL I ECONOMIA ;

Butlletí:   DOGC
Títol:   RESOLUCIÓ PDA/3133/2018, de 14 de desembre, per la qual s'aprova el model de tarjeta identificativa del personal al servei de l'Administració de la Generalitat
Paraules clau:   Model de tarjeta identificativa del personal al servei de l'Administració de la Generalitat
Àmbits:   FEDERACIO SERVEIS A LA CIUTADANIA--GENERALITAT ;

Data:   18-01-2019
Butlletí:   BOPT
Títol:   RESOLUCIÓ de 9 de gener de 2019 per la qual es disposa la inscripció i la publicació del Conveni col·lectiu de treball de l’empresa Tamediaxa, SA de Tarragona per als anys 2018-2023, (codi de conveni núm. 43100592012019)
Paraules clau:   Conveni col·lectiu
Àmbits:   FEDERACIO SERVEIS A LA CIUTADANIA ;

Butlletí:   BOE
Títol:   Resolución de 8 de enero de 2019, de la Secretaría General Técnica, por la que se publica el Convenio entre el Servicio Público de Empleo Estatal y la Cámara Oficial de Comercio, Industria, Servicios y Navegación de España, para el desarrollo del programa de formación profesional dual en la empresa 2018-2019
Paraules clau:   Programa de formació professional dual a l'empresa 2018-2019
Àmbits:   SECRETARIA DE TREBALL I ECONOMIA ;