CCOO presenta el llibre “Estimades famílies”, de Jordi San José

Una nova activitat d’Espai Cultura Social a l’Anoia

El proper dia 26, a les 18.30 hores, es presentarà el llibre “Estimades famílies” a la sala de socis de l’Ateneu Igualadí.

L’acte està organitzat per Espai Cultura Social, un àmbit de reflexió i debat vinculat a CCOO Anoia. Comptarà amb l’autor de l’obra, Jordi San José, professional de la docència i ex-alcalde de Sant Feliu de Llobregat.

“Estimades famílies” trasllada l’experiència de San José com a educador partint d’un conjunt de situacions que volten el concepte de família, la seva evolució avui en dia i les noves problemàtiques associades.

Aquesta activitat amb la que Espai Cultura Social obre 2023 estarà presentada per Joana Solsona, educadora de 0 a 3 i actual secretària general de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO al territori. Xavier Badia, un altre ex professor (en el seu cas de geografia i història), moderarà i conduirà el debat amb l’autor.

L’accés a la presentació resta obert a tota persona interessada en aquesta temàtica de força actualitat.