CCOO presenta a Cornellà “El salto de la araña”, de Graziella Moreno

Una nova activitat impulsada pel Club de Lectura COCOS

Demà, a les 18 hores, es presentarà el llibre “El salto de la araña”, a la sala 1 de la seu comarcal de CCOO de Cornellà.

La presentació està organitzada pel Club de Lectura COCOS, i forma part de les activitats de cultura i memòria democràtica de l’Aula de Formació Joan N. García-Nieto, en col·laboració amb la Fundació Cipriano García, de CCOO de Catalunya.

A l’acte hi participarà l’autora del llibre, Graziella Moreno, escriptora, articulista i jutgessa. Serà presentat per Conxita Sánchez, presidenta del Centre d’Estudis Comarcals del Baix Llobregat.

“El salto de la araña” és una novel·la narrada en primera persona que tracta sobre persones que fan malbé les seves vides sense una raó aparent i que podrien haver actuat d’una altra manera, adonant-se finalment que elles mateixes són el veritable enemic. Amb la publicació d’aquesta obra, Moreno va rebre el Premi de Lletres del Mediterrani de la Diputació de Castelló, l’any 2020.

El Club de Lectura COCOS organitza periòdicament activitats literàries, incorporant criteris de proximitat i convidant autors i autores del Baix Llobregat o treballs de contingut sociolaboral.

L’accés a l’activitat és lliure, però es recomana reserva de plaça mitjançant l’adreça electrònica [email protected].