CCOO inicia mobilitzacions per rebutjar ERO d’Indra BPO a Sant Joan Despí

L’empresa vol desentendre’s de 56 persones

CCOO mostra el seu rebuig a una nova mesura per ajustar la plantilla a Indra on queden afectades 56 persones treballadores d’Indra Business Process Outsourcing (BPO).

La direcció no mostra cap interès en cercar opcions de recol·locacions en altres serveis, no ofereix un pla de formació i no accepta la voluntarietat per a les possibles sortides d’aquest col·lectiu, tot i que ho ha vingut fent en els darrers mesos. Mentre tant, l’empresa està publicitant noves ofertes de treball en l’actualitat, el que no resulta raonable.

Des del comitè d’empresa d’Indra BPO, integrat per CCOO, UGT i CGT, rebutgen el plantejament de l’empresa veient que no avança el període de consultes de tramitació de l’ERO, que finalitza el proper 22 de desembre.

Així, els tres sindicats han decidit convocar concentracions davant del centre de treball, d’11 a 12 hores, els propers dies 16, 19 i 20 de desembre.