CCOO i Comuns es reuneixen per analitzar per la realitat laboral del Baix Llobregat

Automoció, turisme i atenció domiciliària entre els temes a tractar

Una delegació d’En Comú Podem conformada per la Presidenta del grup parlamentari, Jéssica Albiach, el diputat al Parlament de Catalunya, Joan Carles Gallego, els coordinadors del Baix Llobregat, Silvia López i Claudio Carmona, i la primera tinent d’Alcaldia de Sant Feliu de Llobregat, Lidia Muñoz, visitaran el proper dilluns la seu de CCOO del Baix Llobregat de Cornellà de Llobregat, recentment reformada.

La intervenció integral a l’edifici sindical, que inclou façana, accessos i via publica, ha millorat substancialment la funcionalitat i accessibilitat d’un local emblemàtic de la comarca, que s’inaugurà l’any 1964. Dóna servei a més de 25.000 persones cada any.

Per part del sindicat, hi participaran a la reunió Josep M. Romero, secretari general de CCOO Baix Llobregat, Tomás Díaz, secretari general CCOO Indústria, Rafa Guerrero, secretari general de CCOO SEAT, Cathy Lorca, treballadora del servei d’atenció domiciliària de Molins de Reii Edu Jodar, secretari de Serveis de CCOO, tots ells responsables a nivell comarcal.

Els sindicalistes exposaran la necessitat d’una transició justa al sector de l’automoció i la seva mutació cap a una mobilitat més sostenible i segura. També tractaran sobre la temporada turística d’estiu, marcada per dades positives i una ocupació important, i sobre la situació de les treballadores dels serveis d’atenció domiciliària.

CCOO i Comuns, faran declaracions als mitjans de comunicació que ho requereixin a la finalització de la trobada.