CCOO exigeix a Syncotech que agilitzi el pagament de les nòmines pendents

La representació sindical de Syncotech s’ha aixecat avui de la mesa de negociació davant l’impagament de les nòmines de febrer per part de l’empresa i ha avisat que no tornaran a asseure’s a negociar fins que la companyia ingressi a la plantilla els salaris pendents.

CCOO recorda que l’empresa encara deu a la plantilla part de la nòmina de gener i de la paga extraordinària de desembre, cosa que posa els treballadores i les treballadores de Syncotech en una situació insostenible.

CCOO exigeix a l’empresa que aboni les nòmines pendents al més aviat possible per no agreujar encara més la situació actual, en què estem en ple període de consultes. Syncotech ha presentat alhora un concurs de creditors i un ERO per extingir 124 llocs de treball, 41 a la planta que té a Santa Perpètua de Mogoda i 83 a la planta que té a Esparreguera. A això cal sumar-hi que actualment s’està aplicant un ERTO a les dues plantes.

CCOO ha instat l’administrador concursal a fer les gestions oportunes per poder agilitzar el pagament de les nòmines pendents.