Campanya de la renda 2021

La campanya de la renda i patrimoni d’aquest any, que correspon als ingressos obtinguts durant el 2021, s’inicia el 6 d’abril amb la presentació de les declaracions per Internet i es prolongarà fins al 30 de juny.

A partir del 5 de maig es podrà presentar per telèfon, i entre l’1 i el 30 de juny, les persones contribuents podran presentar la seva declaració de manera presencial a les oficines de l’Agència Tributària.

L’afiliació de CCOO de Catalunya pot deduir la quota d’afiliació sindical quan realitzi la declaració anual de la renda, tal com ho marca la llei de l’IRPF.

A més, els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya poden fer la declaració de la renda amb importants descomptes a través d’un servei professional extern que té unes tarifes reduïdes acordades.

Deducció de la quota d’afiliació en la declaració de la renda

La quota d’afiliació sindical a CCOO és una despesa que pots deduir quan realitzis la teva declaració anual de la renda, tal i com ens ho marca la llei de l’IRPF. La deducció pot comportar un estalvi en la quota d’entre el 20 i el 35% segons els casos.

Aquest import no apareix a l’esborrany d’Hisenda en compliment de la Llei de protecció de dades. Tot i això, pots deduir les quantitats que has pagat en concepte de quotes per la teva afiliació a CCOO. Els justificants són els mateixos rebuts bancaris o de nòmina que ja tens.

Recorda que no et cal un certificat, però en el cas que el necessitis, el pots sol·licitar directament des de l’app del sindicat per a mòbils o des de la web de la seu electrònica de CCOO de Catalunya.

Per a qualsevol consulta pots adreçar-te al telèfon 933 100 000 o omplir el formulari de contacte.

La quantitat que s’ha de deduir cal posar-la a l’espai reservat a “Quotes satisfetes a sindicats” de l’imprès oficial (digital o en paper) de l’IRPF.

Fes la renda a CCOO BAIX LLOBREGAT – ALT PENEDÈS – ANOIA – GARRAF

UATAE Catalunya
Carretera d’Esplugues, 68
08940 Cornellà de Llobregat
Horari: dilluns i dimarts de 9.30 h a 14 h i de 16 h a 18.30 h
Data d’inici: 11 d’abril
Per demanar hora, cal trucar al telèfon 930 502 669 de 9.30 h a 14 h i de 16 h a 18.30 h o enviar un correu a [email protected]

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:

Les persones afiliades hauran d’acreditar estar al corrent en el pagament de la quota sindical.
Per possibilitar l’assessorament s’haurà d’aportar la declaració del 2021, el DNI i, si escau, aquella altra documentació que sigui necessària.

TARIFES DEL SERVEI

És un servei professional extern i no és gratuït. Té unes tarifes reduïdes acordades que cal pagar i que són:

Simplificada individual35 €
Parella, quan són 2 d’individuals / Persona no afiliada40 €
Simplificada conjunta40 €
Ordinària
Amb un arrendament40 € (1)
Amb cartera d’accions40 € (2)
Amb venda d’immoble45 €
Professionals estimació directa50 €
Professionals estimació objectiva40 €
(1) Increment de 5 € per immoble arrendat.
(2) Increment de 5 € per cada cartera.