Els dies 23 i 26 d'octubre tornaran a concentrar-se davant els Serveis Territorials de Treball

La plantilla d'Aryzta Bakeries Iberia intensifica les mobilitzacions en defensa dels llocs de treball

Foto Les treballadores i treballadores de la planta d’Aryzta Bakeries Iberia d’Olesa no es rendeixen i intensifiquen les seves accions de protesta contra l’ERO i en defensa dels seus llocs de treball, abans que finalitzi el període de consultes de l’expedient, el proper divendres 30 d’octubre.

Coincidint amb les pròximes reunions entre la direcció de l’empresa i la representació de la plantilla, amb la mediació de l’Administració, s’han convocat dues noves concentracions divendres 23 i dilluns 26 d’octubre, a les 15 hores, davant la seu dels Serveis Territorials de Treball de Barcelona (c. d’Albareda, 2-4), per donar suport als companys que participen en les reunions.

CCOO d’Indústria dona suport a la mobilització dels treballadors i treballadores d’Aryzta Bakeries Iberia, i seguirà lluitant fins al darrer moment per la continuïtat de l’activitat i l’ocupació de la planta d’Olesa.

22/10/2020