CCOO lliura aquesta setmana el material escolar recollit a través de la XAS (Xarxa d’Acció Solidària) a les escoles Ignasi Iglesias de Cornellà i Pau Casals de Viladecans

La Xarxa d’Acció Solidària (XAS), impulsada per CCOO del Baix Llobregat – Alt Penedès -Anoia – Garraf ha tancat la 8a Campanya de recollida de material escolar a centres educatius de les comarques amb més de 300 quilos.

El material recollit per persones afiliades, membres de comitès d’empresa, seccions sindicals, on destaca el compromís de la Secció Sindical de CCOO de Cofidis, s’ha repartit aquesta setmana a les escoIes Ignasi Iglesias de Cornellà i Pau Casals de Viladecans.

Destaca el treball de recaptació de material com caixes de llapis de colors, bolígrafs, llibretes, etc

Segons Saida Ehliluch, secretària de Socioeconòmia i Aliances Socials de CCOO, no ens pertoca substituir la funció dels poders públics, però al Baix Llobregat i en aquest context de pandèmia de la COVID-19 que ha deixat molt tocats serveis públics bàsics i on moltes famílies ho estan passant molt malament, iniciatives solidàries com aquesta ajuden. Estem molt satisfetes per la implicació dels nostres comitès, seccions sindicals i moltes persones afiliades que a títol individual han volgut sumar-se a aquesta campanya de la nostra Xarxa d’Acció Solidària”.