CCOO del Garraf - Alt Penedès valoren molt positivament aquesta primera edició, que s'emmarca en les activitats del Dia Mundial del Medi Ambient, en el projecte Clinomics Life

Gran èxit de la primera edició de la Marxa Climàtica entre Canyelles-Olèrdola de CCOO del Garraf - Alt Penedès

Els organitzadors fan una valoració molt positiva de la primera edició d’aquesta iniciativa, on han participant prop de 100 persones.

Segons Albert Rodríguez, coordinador de CCOO del Garraf: “aquesta primera edició ens permet encarar aquesta activitat per donar-hi continuïtat anual i sensibilitzar sobre la necessitat d’avançar en una economia verda que aposti per un canvi de model productiu que incorpori a l’entorn natural i al patrimoni cultural”.
Ha afegit que: “el treball sindical també és contribuir a construir una economia social amb una dimensió ambiental. El medi ambient i la lluita contra el canvi climàtic és també una lluita que hem d’incorporar en les prioritats sindicals”.

El dirigent sindical ha volgut agrair a totes les persones que han participat i han contribuït a fer un èxit d'aquesta primera edició. De forma molt especial ha volgut agrair a la Secretaria de Sostenibilitat de CCOO de Catalunya pel seu impuls, al CST (Centre de Sostenibilitat del Territori) per l’assessorament tècnic i a l’Ajuntament de Canyelles pel seu suport entusiasta en la celebració de l’activitat.

Tota la galeria de fotos
12/06/2019