CCOO del Baix Llobregat i la Fundació Esperanzah valoren molt positivament la primera edició de la Caminada, on han participat prop de 400 persones

Un gran èxit la primera edició de La Caminada pel Treball Digne i l'Economia Solidària

Foto Els organitzadors fan una valoració molt positiva de la primera edició d’aquesta iniciativa. Segons Josep Maria Romero, secretari de CCOO del Baix LLobregat: “aquesta primera edició ens ha permès visibilitzar un espai molt nostre com és el riu Llobregat i el valor del treball a una comarca que no s’entén sense la seva aportació fonamental. També hem volgut reivindicar l’aposta per avançar en una economia verda i un canvi de model productiu que incorpori el nostre entorn natural i patrimoni cultural”

Óscar Rando, coordinador d’Esperanzah, ha volgut destacar: ”valorem molt positivament el treball en xarxa amb altres entitats i actors socials de la comarca. Li donarem continuïtat perquè els valors de la transformació social han de tenir presència destacada al Baix Llobregat i necessitem donar suport i visibilitat a molts projectes socials que necessiten d’impulsos potents com La Caminada”.

Ambdós dirigents amb volgut agrair a totes les persones que han participat i han contribuït en aquesta primera edició i de forma molt especial a l’Ajuntament amfitrió de Sant Boi, al de Cornellà i al de Sant Feliu i també a l’empresa ACSA-Sorigué per la seva contribució activa i suport incondicional al projecte.

Tanmateix han volgut agrair al Consell Comarcal, a l’ATM, a l’Ateneu Cooperatiu del Baix Llobregat, a AGBAR, a Cuina Justa, a Frutas Antonio, a l’Associació Pastinaca, al FAR, al Centre d’Estudis Comarcals o al Parc Agrari del Baix Llobregat la seva participació destacada en l’organització de La Caminada.

Tota la galeria de fotos a: www.lacaminada.cat
06/05/2019