La Caminada Popular pel Treball Digne i l'Economia Solidària

Caminada Popular pel Treball Digne i l'Economia SolidàriaCCOO del Baix Llobregat i la Fundació Cívica Esperanzah organitzen aquesta activitat per visibilitzar els valors del treball digne i de l’economia social i reivindicar la preservació del riu Llobregat. És una activitat festiva i de sensibilització adreçades a un públic intergeneracional i divers per donar visibilitat als valors del treball digne i de l’economia social i implicar tot el Baix Llobregat en favor de la preservació del riu i el seu entorn natural.

La recaptació de la Caminada Popular pel Treball Digne i l’Economia Solidària anirà destinada a entitats de la comarca que promoguin els valors del treball digne, l’economia solidària i inclusiva, la solidaritat, el respecte, la protecció i el gaudi de la natura i la consciència del nostre patrimoni i el nostre territori.

La Caminada implicarà entitats socials, mediambientals, esplais i associacions que treballen en la integració de persones amb diversitats físiques, motores i psíquiques.

- Enllaç a la web La Caminada
- El dossier
- Enllaç a la galería de fotos