Concentració per la mort del treballador de Cespa

Aturades parcials el dimecres 24 de gener en tots el centres de treball de CESPA

El passat 10 de gener es va produir un accident laboral a la planta Ecoparc3 de Sant Adrià del Besòs amb una víctima mortal de l’empresa CESPA Gestión de residuos.

CCOO està convençuda que s’hagués pogut evitar l’accident amb millors mesures preventives. Podeu veure la següent notícia on CCOO manifesta la seva queixa sobre un accident que es podria haver evitat si s’hagués complert amb les garanties de seguretat i prevenció laboral.

És per això que el dimecres dia 24 de gener, en tots els centres de treball de l’empresa Cespa:

– Mollet del Valls
– Zona Franca
– Tarragona

Farem aturs parcials a l’inici de cada torn de treball: a les 6:00 h, 10:00 h i 14:00 h.

A més, l’accident va succeir al centre de Ecoparc3 (Ecoparc3 del Mediterrani), per això farem una concentració conjuntament amb la Federació de Construcció i Serveis en la porta d’aquest centre a les 17:00 h.  Avinguda d’Eduard Maristany 3012, Sant Adrià de Besòs 08930.

Us adjuntem nota de premsa