CCOO d’Indústria denuncia la vulneració de drets fonamentals per part de l’empresa Sungates Design

CCOO d’Indústria de Catalunya denuncia l’actitud antisindical de Sungates Design, del Barcelonès, que, després de rebre la comunicació de l’obertura d’un procés d’eleccions sindicals a l’empresa per escollir entre la plantilla un representant que garanteixi la defensa dels drets col·lectius dels treballadors i treballadores al centre de treball, va decidir acomiadar els candidats de CCOO.

CCOO d’Indústria es manifesta totalment en contra d’aquestes pràctiques antidemocràtiques pròpies d’altres temps, que vulneren el dret fonamental a la llibertat sindical, i adverteix que no es pot permetre que les empreses incompleixin impunement els drets de representació i de llibertat sindical. Des de temps enrere s’estan vivint situacions similars en altres empreses que atempten contra els drets sindicals.

Per aquest motiu, CCOO d’Indústria mobilitzarà el seu actiu sindical i impulsarà les accions legals i sindicals oportunes per exigir la readmissió immediata dels dos companys acomiadats, David i Jordi, per garantir la defensa dels seus llocs de treball i el dret fonamental a la llibertat sindical.