Gran mostra de suport i solidaritat al delegat acomiadat per Spark Ibérica

Aquest dijous es va celebrar la darrera de les quatre jornades de vaga de quatre hores convocades a Spark Ibérica per exigir a l’empresa la readmissió del treballador acomiadat, que era delegat de personal de CCOO, i denunciar la conducta antisindical d’Spark. Durant les jornades de vaga s’han fet concentracions a les portes de la seu principal de l’empresa, a Hospitalet de Llobregat, en les quals ha quedat palesa una gran mostra de suport i solidaritat amb aquest company. La d’ahir va congregar més de 200 persones i va comptar amb la presència de representants dels grups municipals de l’Hospitalet de Llobregat i de dos diputats d’En Comú Podem.

Galeria d’imatges de la concentració

CCOO d’Indústria continuarà impulsant les accions sindicals, judicials i de mobilització que siguin necessàries per aconseguir la readmissió d’aquest company i evitar que l’empresa continuï vulnerant impunement els drets de representació sindical i de llibertat sindical als seus centres de treball.

El proper dimarts, 11 d’octubre, hi ha l’acte de conciliació al CEMAC per la demanda que CCOO hem interposat contra Spark Ibérica per l’acomiadament improcedent del delegat sindical de CCOO. Coincidint amb l’acte de conciliació, CCOO ha convocat una concentració a les portes del CEMAC (c. d’Albareda, 2-4), a les 9 h, per exigir la seva readmissió i denunciar la persecució sindical que practica Spark Ibérica.

Amb aquesta acció de protesta, CCOO vol deixar clar que no es pot permetre que les empreses vulnerin impunement els drets de representació sindical i la llibertat sindical, ja que aquesta situació deixa els treballadors i treballadores en una situació d’indefensió i de precarietat, a més d’atemptar contra alguns drets fonamentals reconeguts en la Constitució.