Dijous nova jornada de vaga a Spark Ibérica per la readmissió del delegat acomiadat

Aquest dijous, 6 d’octubre, hi ha prevista la darrera de les jornades de vaga parcial de 4 hores convocades a Spark Ibérica per denunciar l’actitud antisindical de l’empresa i exigir la readmissió del company a qui l’empresa va extingir el contracte laboral.

Coincidint amb la vaga, s’ha convocat una concentració de suport a aquest company a les portes de la seu principal de Spark Ibérica (c. de Miguel Hernández, 31, polígon industrial Pedrosa, Hospitalet de Llobregat), de les 8 a les 10 hores.

Està previst que els representants dels diferents grups municipals d’Hospitalet de Llobregat i els diputats d’En Comú Podem Aina Vidal i Òscar Guardingo s’acostin a la concentració cap a les 9 hores per manifestar el seu suport al treballador afectat.

CCOO d’Indústria de Catalunya dóna total suport a la vaga i denuncia que la decisió de l’empresa d’extingir el contracte laboral del treballador, que havia sortit escollit delegat de personal en el darrer procés electoral, amaga un cas de persecució sindical, que deixa aquest treballador en una situació de completa indefensió tant jurídica com econòmica.