CCOO exigeix a la direcció de Nissan que aclareixi les declaracions del vicepresident de fabricació de Nissan Europa

CCOO de Nissan i CCOO d’Indústria de Catalunya exigeixen a la direcció de Nissan Motor Ibérica que aclareixi les declaracions que ha fet el vicepresident de fabricació de Nissan Europa, Colin Lawther, a la premsa durant la seva visita a Rússia, de les quals el comitè d’empresa no en tenia coneixement ni ha rebut cap comunicació oficial per part de l’empresa.

Segons ha recollit algun mitjà de comunicació, Lawther ha afirmat que la producció del model pick up per a Renault a la planta de la Zona Franca no arrencarà fins al 2018. Això suposa un endarreriment de més d’un any respecte el pla inicial, que preveia que es comencés a produir durant el darrer trimestre d’aquest any i que ja es va demorar al 2017. Segons ha sortit publicat, Lawther també ha anunciat que el model Nissan Pulsar es podria deixar de produir l’any 2018, tot i que ha plantejat que encara era aviat per prendre una decisió.

En aquest sentit, CCOO exigeix a Nissan que compleixi els compromisos industrials assumits tant en els models adjudicats com en el volum de producció acordats.