CCOO torna a guanyar les eleccions sindicals a l’Institut Municipal de Parcs i Jardins de Barcelona i incrementa així la seva representativitat

10 representants

CCOO, un cop més, ha rebut el suport majoritari de la plantilla de l’Institut Municipal de Parcs i Jardins de Barcelona, essent la força més votada amb el 43,26 % dels vots. CCOO continuarà treballant en defensa del servei públic, del conveni i dels drets laborals i socials, i promovent la unitat d’acció en el comitè d’empresa.

Les eleccions sindicals a Parcs i Jardins han donat un total de 10 delegats i delegades per a CCOO. Aquest fet ha incrementat en 2 delegats més respecte del procés anterior, i s’ha ampliat així el seu diferencial en relació amb la resta d’organitzacions sindicals.

QUADRE DE RESULTATS:
                    2012;             2016