CCOO, UGT i la Federació Empresarial de Badalona (FEB) signen el Manifest per la millora del futur econòmic i social de la ciutat

Demà dimecres, 15 de juny, a les 12.30 hores, a Badalona

CCOO, UGT i la Federació Empresarial de Badalona (FEB) signen demà, 15 de juny, al local del BCIN-Centre de convencions i de negocis (c/Marcus Porcius, 1, Badalona), el Manifest per la millora del futur econòmic i social de Badalona, amb ànim constructiu, unitari i consensuat, davant la greu situació socioeconòmica de la ciutat.

Ara que hem complert un any del nou Ajuntament i ja hem construït alguns dels instruments necessaris per encarar una nova etapa, ens sembla oportú expressar formalment algunes línies fonamentals de treball on estem d’acord sindicats i patronals.

Aquest manifest està adreçat a tot l’Ajuntament i, especialment, a l’Alcaldessa i a l’equip de govern, i exposa quines són, des del nostre acord i des dels nostres punts de vista, les actuacions prioritàries que caldria endegar per millorar el futur econòmic i social de la ciutat, com són: oferir llocs de treball de qualitat, donar perspectives de sostenibilitat i qualitat de vida als ciutadanes i ciutadans i, en aquest sentit, assolir el lloc que li pertoca a Badalona en el context metropolità.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de juny de 2016