CCOO de Catalunya dóna suport al manifest per a la remodelació de la Via Laietana

CCOO de Catalunya dóna suport al manifest elaborat per la Plataforma de Veïns, Veïnes i Entitats de la Via Laietana, titulat “Per un nou eix cívic a Barcelona, humanitzem la Via Laietana”.

CCOO de Catalunya s’afegeix així al nombrós grup d’entitats, persones individuals, associacions de veïns, professionals i molts d’altres que tenen en comú el seu veïnatge amb la Via Laietana, un dels carrers de Barcelona més maltractats, abandonats, incívics i hostils a la convivència ciutadana.

CCOO ens sumem així a la demanda d’iniciar urgentment el procés per a una remodelació en profunditat de la Via Laietana i els seus usos, la seva recuperació en clau de mobilitat pública i eix cívic, i la rehabilitació dels seus edificis, alguns de ben emblemàtics com el que ocupa el mateix sindicat, però molts d’ells en risc de degradació i pèrdua de funcions, en bona part a causa de l’obsolescència de la mateixa Via Laietana com a eix central de la ciutat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 d’abril de 2016