Vaga de la plantilla de Gimesport, SA, gestora del poliesportiu Marina Besòs de Sant Adrià de Besòs

Demà dimecres, 20 de maig, concentració davant l’Ajuntament

Els delegats i delegades de l’empresa Gimesport, SA, que gestiona el poliesportiu Marina Besòs de Sant Adrià de Besòs, han convocat una vaga de 24 hores que començarà demà dimecres, dia 20 de maig, des de les 6 del matí, i es perllongarà fins a les 6 del matí del dijous dia 21.

El conflicte a l’empresa és degut al fet que els llocs de treball estan en perill, perquè Gimesport, SA, és una empresa gestora en fallida tècnica que no garanteix la prestació del servei. Deu la quota dels treballadors i treballadores a la Seguretat Social (TC-2), deu l’IRPF a l’Agència Tributària i té embargaments sobre els seus comptes, nega el dret d’informació als seus treballadors i treballadores, no compleix amb el conveni, no proporciona roba ni eines ni material necessaris per a la realització dels treballs que s’assignen i de forma encoberta ha reduït plantilla, no substituint les jubilacions o bé no renovant els contractes temporals, cosa que ha empobrit la qualitat del servei.

Cal afegir que aquest pavelló municipal ha estat espoliat i es mor, perquè la gestió privada de Gimesport, SA, ha estat especulativa i sense control per part de l’Administració local, perquè l’Ajuntament i el seu govern municipal permeten que es posi en perill la seguretat i la vida dels treballadors i treballadores i dels usuaris i usuàries, ja que no compleixen les normes de seguretat establertes en la legislació vigent, perquè els mateixos informes dels tècnics de l’Ajuntament reconeixen aquesta falta de seguretat però no apliquen l’art. 56 de les clàusules administratives de la concessió, perquè juguen amb el futur de la plantilla i amb els diners públics de la ciutadania.

Els treballadors i treballadores del poliesportiu Marina Besòs, amb el suport de CCOO, faran una concentració demà dimecres, a les 12.00 hores, a la plaça de la Vila de Sant Adrià de Besòs, davant l’Ajuntament, per fer visibles les seves demandes.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 de maig de 2015