CCOO de l’Hospitalet fa arribar a les candidatures municipals un document amb les demandes del sindicat

CCOO demana pressupostar directament recursos propis per dissenyar plans d’ocupació per a aturats de llarga durada

CCOO ha elaborat un document de propostes centrat en la capacitat municipal per implementar mesures per a la generació d’ocupació estable i de qualitat. Entre les mesures destaquen accions contra l’atur de llarga durada i l’atur juvenil i en les infraestructures i les polítiques socials.

El sindicat espera que les diferents candidatures assumeixin públicament compromisos respecte a mesures que generen ocupació i milloren la ciutat, com un pla integral de rehabilitació d’habitatges a Collblanc, Pubilla Cases i la Florida.

CCOO demana que no es produeixin ni desnonaments a la ciutat ni cap llar es quedi sense subministraments bàsics. També, proposa l’adopció de mesures per reindustrialitzar la ciutat, per garantir la mobilitat com un dret bàsic de ciutadania i la creació de nous marcs estables de concertació, com el Consell Econòmic i Social local.

El document defineix els trets bàsics del model de ciutat que defensa el sindicat i estructura en set apartats les demandes que, en els aspectes que CCOO considera més importants, reclama a les diferents candidatures municipals.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 8 de maig de 2015