CCOO fa campanya d’extensió d’eleccions sindicals pels polígons industrials de L’Hospitalet l’11 i el 16 de desembre

CCOO de l’Hospitalet ha programat una campanya d’extensió territorial, en el marc de les eleccions sindicals, pels dies 11 i 16 de desembre.

Un grup de delegats i afiliats de CCOO de diversos sectors recorreran el polígon industrial de Carretera del Mig i el Districte Econòmic Gran Via 2 amb material informatiu per donar a conèixer als treballadors i treballadores de la zona la importància de les eleccions sindicals.

Punts de trobada:

• 11 de desembre. A les 10 hores a la parada de Metro Avinguda Carrilet per anar al polígon industrial de la Carretera del Mig.

• 16 de desembre. A les 10 hores al local de CCOO de l’Hospitalet (Amadeu Torner, 41-47) per anar al districte econòmic Gran Via 2.