La plantilla d’Atrian Technical Services fa vaga contra la rebaixa salarial

Els treballadors i treballadores de l’empresa Atrian Technical Services, de l’Hospitalet de Llobregat, faran vaga de 24 hores demà, 4 de juny, per protestar contra la decisió de l’empresa de rebaixar els salaris de la plantilla entre un 11% i un 25%, en funció del grup professional, de manera que quedarien per sota del que estableix el Conveni del metall de la província de Barcelona. La reunió de mediació que es va fer ahir no ha permès acostar posicions entre les parts i desbloquejar el conflicte.

Demà, a partir de les 8 h, els treballadors es concentraran a les portes de l’empresa (Gran Via, 8-10) per manifestar el seu rebuig a aquesta mesura i reivindicar unes condicions laborals dignes. També tenen previst tornar a fer vaga els dies 11 i 18 de juny.

CCOO d’Indústria de Catalunya els dóna suport i denuncia el plantejament empresarial, que pretén inaplicar el Conveni del metall de Barcelona, en el marc del qual s’han signat recentment les taules salarials per a aquest any.