CCOO rebutja l’ERO presentat per Schott Ibérica

CCOO d’Indústria de Catalunya dóna suport a les reivindicacions dels treballadors i treballadores de l’empresa Schott Ibérica, de Sant Adrià de Besòs, contra l’ERO que ha presentat la direcció per a l’extinció dels 112 llocs de treball i el tancament de la planta, ja que considera que les causes que al•lega l’empresa no justifiquen aquesta mesura.

Davant la situació de bloqueig en què es troben les negociacions, la representació legal de la plantilla ha sol•licitat la intervenció de la Inspecció de Treball per instar l’empresa a buscar una solució negociada per garantir la continuïtat de la planta i dels llocs de treball. Així mateix, estan mantenint reunions amb l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs i amb diferents departaments de la Generalitat per exposar-los la situació de l’empresa i demanar-los el suport institucional.

Aquest centre de treball pertany a la multinacional Schott AG, que es dedica a la fabricació de vidre per a diferents activitats (industrial, transports, farmacèutic, etc.), amb una facturació el 2013 d’1,8 bilions d’euros i un resultat positiu de 118 milions d’euros abans d’impostos, i que té una plantilla de 15.000 treballadors repartits en 35 factories arreu del món.