Convocada vaga a Atrian Technical Services contra la rebaixa salarial

El Comitè d’Empresa d’Atrian Technical Services, de l’Hospitalet de Llobregat, ha convocat tres jornades de vaga per al mes de juny per protestar contra la decisió de l’empresa de rebaixar els salaris de la plantilla entre un 11% i un 25%, en funció del grup professional, de manera que quedarien per sota del que estableix el Conveni del metall de la província de Barcelona. El període de consultes s’ha tancat sense acord entre les parts.

CCOO d’Indústria de Catalunya dóna suport a la vaga, que està prevista per als dies 4, 11 i 18 de juny.

L’empresa pretén aplicar aquesta retallada salarial als diferents centres de treball que té a l’Estat, inaplicant els convenis sectorials corresponents, que en el cas del centre d’Hospitalet seria el Conveni del metall de la província de Barcelona, en el marc del qual s’han signat recentment les taules salarials per a aquest any.