24 de novembre contra la reforma de les pensions i per uns pressupostos socials

La Confederació Europea de Sindicats (CES), amb el seu president, Ignacio Fernández Toxo, al capdavant, ha convocat jornades d’acció a tota Europa entre els dies 17 i 24 de novembre amb l’objectiu d’impulsar i activar el Pla d’inversions i creixement de l’ocupació de qualitat elaborat pel sindicalisme continental. Aquest Pla és una ambiciosa i detallada estratègia de reactivació econòmica per sortir de la crisi i acabar amb les polítiques d’austeritat, mitjançant una forta inversió anual i la creació de milions de llocs de treball en els propers 10 anys.

A Barcelona es convoca una manifestació el diumenge 24 de noviembre, a les 12 hores al passeig de Gràcia – avinguda Diagonal

L’objectiu és mostrar el rebuig frontal de CCOO i moltes altres organitzacions socials a la reforma de les pensions que prepara el Govern del PP i que significarà una enorme agressió al poder adquisitiu de les pensions i la sostenibilitat futura del sistema, i reclamar també uns pressupostos de l’Estat i de Catalunya que tinguin un caire social i abandonin les retallades en sanitat, educació i serveis socials.

Feu clic per veure:
– El Manifest conjunt del 24-N (web de la FAVB) .
– El Pla de la CES per la recuperació d’Europa.
El full volant (octaveta) de la manifestació del 24-N a Barcelona.
– El cartell de la manifestació del 24-N a Barcelona