Reflexions sobre les tècniques de fracturació hidràulica a Catalunya

Seminari sindical

CCOO de Catalunya us convida a participar al seminari sindical Reflexions sobre les tècniques de fracturació hidràulica a Catalunya que tindrà lloc, el dia 5 de novembre, a les 16 hores, a la Casa Convalescència de Vic (carrer Doctor Junyent, 3)

Programa:

16.00 h. Benvinguda a càrrec d’Enric Llarch, director de d’Institut Català de l’Economia Verda
16.10 h. Presentació a càrrec de Miguel Sánchez, secretari comarcal de CCOO d’Osona
16.20 h. Taula rodona: “Fracking: contribució o problema davant els reptes energètics”
Pablo Blanco, responsable de Medi Ambient de Fiteqa de CCOO
Raül Valls, membre del Centre per a la Sostenibilitat Territorial
17.25 h. Pausa
17.30 h. Debat Obert. Modera Vicenç Tarrats, secretari de Política Territorial i del Barcelonès
18.30 h. Presentació de conclusions preliminars a càrrec de José Manuel Jurado, responsable de Medi Ambient i Sostenibilitat de la CONC.
19.20 h. Tancament de l’acte

Imatges.