Assemblea general de delegats i delegades del Barcelonès Nord

Benvolgut company, benvolguda companya,

Com sabeu, vivim uns moments de gran responsabilitat per al sindicalisme confederal i, particularment, de CCOO. La reforma laboral i el seu efecte sobre la ultraactivitat dels convenis representen una agressió gravíssima per als drets dels treballadors i treballadores i, essencialment, per a la negociació col·lectiva.

D’altra banda, som protagonistes fonamentals en les lluites contra les retallades salarials i de serveis i contra la pèrdua de drets que es deriva de les polítiques econòmiques i laborals del Govern de l’Estat i, també, de la Generalitat.

Per debatre tota aquesta situació i per preparar col·lectivament les estratègies sindicals i les perspectives dels propers mesos, us convoquem a una assemblea general de delegats i delegades, pel dimarts 11 de juny, a partir de les 10.30 h, al local de CCOO de Badalona (Font i Escolà 6-8-10).

Intervindran:

Vicenç Tarrats, secretari de Política Territorial i del Barcelonès de la CONC
Juan Manuel Tapia, responsable d’Estudis i de l’Observatori de la Negociació Col•lectiva de la Fundació Cipriano García
Presenta: Alfonso Moya, de CCOO de Badalona

Us hi esperem!!