Es constitueix el comitè local de suport a la Vaga General del 14N a Sant Adrià

El passat 6 de novembre es va constituir el Comitè local per tal de reforçar i impulsar l’èxit de la Vaga General a Sant Adrià de Besòs.

Diverses Entitats socials: AAVV (St. Joan Baptista, Besòs St. Adrià), Sindicats CCOO i UGT); Secció Sindical de CCOO – Ajuntament de Sant Adrià de Besòs, Secció Sindical d’UGT – Ajuntament de Sant Adrià de Besòs, Partits (PSC, JSC, EUIA, Alternativa Jove- Joves de EUIA, ICV, Joves d’Esquerra Verda, Associació d’Aturats, St. Adrià es Mou, han pres la determinació de sensibilitzat, conscienciar i mobilitzar al conjunt de Ciutadans i Ciutadanes per tal que s’afegeixin activament el proper 14 de novembre, jornada europea de vagues i mobilitzacions en contra de las mesures presses pels governs de PP i CiU per sortir de la crisis.

Perquè l’austeritat imposada al conjunt de la Ciutadania no funciona.
Perquè esta caient la activitat econòmica, i la pujada de l’IVA castiga el treball autònom i petit comerç.
Perquè l’atur arriba a cotes dramàtiques.
Perquè estan deteriorant el modelo social i de relacions laborals.
Perquè la congelació del salaris, pensions i la pujada d’impostos repercuteix en els més febles.
Perquè estem en contra de la privatització de la Sanitat o la Educació.
Perquè estem en contra del re-co-pagament sanitari.
Perquè la pobresa arriba el 30 %.
Perquè a Sant Adrià de Besòs tenim 3.848 persones en a l’atur.